Klantenservice

Tevredenheidsgarantie 
Klanttevredenheid nemen wij hoog op. Is de aankoop niet zoals verwacht of wil je een andere maat? Geen probleem! Je kan altijd alles ruilen of terug sturen, dit doe je binnen 14 dagen, in de originele verpakking met aangehecht label. Heb je het artikel al gedragen,is het beschadigd of zitten er vlekken op? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. De kleding mag uiteraard wel eerst gepast worden. Bij ruilen & retourneren lees je hier meer over.

Klachten 
Sommige klachten kunnen wij simpelweg niet terug nemen omdat de verantwoordelijkheid voor de zorg daarvan bij je zelf ligt. Onderstaande klachten die wij niet terug nemen:

Wasklachten
Wasklachten zoals krimpen en verkleuring kunnen wij helaas niet terug nemen, voor het wassen van producten ben je zelf verantwoordelijk (bekijk wasadvies). Als je een wasklacht hebt en deze is niet bij de fabrikant bekend, kunnen wij niet overgaan tot vergoeding. Zowel ons protocol als die van de fabrikant is dat als een wasklacht een uitzondering is, het niet aan het product te verwijten is.

Uitlopen van kleuren
Producten die langdurig in aanraking komen met water kunnen uitlopen of afgeven. Denk hierbij aan het te lang laten liggen in een wasmachine of een extreme regenbui. Leer, leren labels, stiksels en grenzende kleuren zijn niet geschikt om langdurig in aanraking te komen met vochtigheid.

Gaatjes en haakjes
Wij verwerken jouw bestelling met veel zorg. Voor verzending controleren wij het product op mogelijke beschadigingen of afwijkingen. De kans is dat je een beschadigd product ontvangt is bijzonder klein. Toch kunnen er uitzonderingen voorkomen, constateer je een probleem? Laat het ons direct, uiterlijk binnen twee dagen na ontvangst weten. Doe je dit na twee dagen na ontvangst, kunnen we helaas niets meer voor je betekenen.

Pluisjes
Pluisjes op een artikel zijn het gevolg van zogenaamde pilling en komt voor op bijna alle wolsoorten. Deze vezelbolletjes (pills) ontstaan op plaatsen waar het meeste wrijving is. Dit komt doordat de vezels, bolletjes vormen onder invloed van mechanische bewegingen (gebruik en wassen). Het is echter geen kenmerk van matige of slechte kwaliteit, het is simpelweg niet te voorkomen.

Hoe zachter de materialen hoe groter de kans op pluisjes. Vaak zijn exclusieve artikelen juist van zachtere wol soorten gemaakt. Het product wordt gezien als een luxe en is niet geschikt voor dagelijks gebruik.
Tip: Pluisjes zijn makkelijk te verwijderen met de daarvoor ontwikkelde scheerapparaatjes. Doe dit zeker niet te vaak!

Hoe werkt de klachtenprocedure?
Heb je een klacht over onze service of een product? Laat het ons weten per e-mail [email protected] of per post Make Men Store, Fenkelstraat 38, 4731 JB te Oudenbosch. We onderzoeken de klacht en nemen binnen een week contact met je op. Onze klachtenregeling leest u in artikel 14 van de algemene voorwaarden.